Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2011 14:46 - Лекарства или хранителни добавки
Автор: silviy Категория: Други   
Прочетен: 1067 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Седя пред телевизора и гледам новините, показват статистика за развитието на бизнеса през последната година. Единствените продукти, чиито продажби са се увеличили за изминалата година са лекарствата. Учудвам се! Ужасявам се! Защо?!?
Защо даваме по-малко пари за храна, за дрехи, за жилища, за коли, за мебели, за почивки и повече пари за лекарства?
Седя и размишлявам...  и започват рекламите. Отново лекарства - всякакви. За първи път тази година виждам лекарства в коледни опаковки и на коледни промоции. 
Спомних си класацията за най-богатият човек в България тази година - собственика на най-голямата фармацевтична компания. 
Какво са лекарствата - бизнес. Бизнес с две страни: от едната страна е най-богатият бизнесмен в България, а от другата страна е обикновеният човек, който си мисли, че с шепа хапчета ще си оправи здравето. Едната страна е излъгана...
Аз лично и моето семейство не пием лекарства от няколко години. Преди два месеца ми се наложи четиридневен болничен престой. Имах възпален апандисит и постоях малко в болница, за да видят дали да ме оперират или не. Бях в хирургично отделение. Запознах се с две жени с еднакви съдби. Двете жени бяха за стомашно чревна операция, наложила се след употребата на антибиотик. Предписали им антибиотика против бактерии, причинители на гастрита. Аз не разбирам нито от бактерии, нито от болести, нито от антибиотици. Разбрах само, че две жени, които са имали гастрит след употреба на лекарства, предписани от лекар, трябва да се оперират. Стана ми тъжно. Трябва ли всеки от нас да се срещне с такива хора, за да разбере вредата от лекарствата. Трябва ли да се разболеем и тогава да се сетим да се грижим за здравето си. Не! Когато се разболеем ние не се грижим за здравето си, ние се борим с болестите. Колко пари годишно давате за лекарства? А здрави ли сте? Колко бихте давали, ако парите ви отиват за здравословна храна и хранителни добавки? А как бихте се чувствали, ако не боледувате? 

Аз знам как! Чудесно! В моят дом всеки ден ядем плодове, зеленчуци, кисело мляко с пробиотици, пием хранителни добавки, мляко и чай! Дъщеря ми беше за пример на детската градина за здраво дете, а сега и в училище.
Ако искате и вие да бъдете здрави, ако искате не някой друг, а вие да бъдете успешни в бизнеса, ако искате здраво семейство... не се чудете, а започнете още сега. Свържете се с мен!



Гласувай:
4


Вълнообразно



1. apostapostoloff - Лъжете се!
09.12.2011 15:26
Рекламата на лекарства е ЗАБРАНЕНА! Това, което виждате, са реклами за ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ!
цитирай
2. анонимен - реклами
09.12.2011 15:40
Аз не мисля, че това, което виждаме по рекламите са само хранителни добавки. Ацетизал кардио, Аулин с ново име, Парацетамол... Не се замислях за тези неща преди да ми дойде на гости една българка, която от години не живее тук. Беше много учудена на рекламите ни.
цитирай
3. анонимен - Hello!
02.02.2012 14:40
Hi! my identify is Jully. I would like to meemeet seemly urchin :)
This is my homepage - http://jskdh5jkd7djh4.com/l
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviy
Категория: Други
Прочетен: 7395
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031